Swedish House Mafia Break Up

Swedish House Mafia to Split?

Sensational news is reaching the blog, that Swedish House Mafia have split up as a group after four years together. The unconfirmed reports of a breakdown in relationships between the Swedish producer trio, has led to the cancellation of planned Privilege dates in Ibiza this season. It may also cast doubt on all other Swedish House Mafia parties around the world this year.

Latest News 23/6/12 SHM Close Down Official Website
http://dannykayibiza.blogspot.ie/2012/06/swedish-house-mafia-

Exclusive Swedish House Mafia Break Up – The Reasons Why http://dannykayibiza.blogspot.ie/2012/06/swedish-house-mafia-break-up-reasons.html

This story is hot off the press and at present the reports are unconfirmed but it is expected that it wont be long before the rumours are either authenticated or rubbished by the Swedish House Mafia press office. Word is only just filtering through at the moment, but reports suggest that Axwell will depart the group to pursue his own individual interests. The Blog will be updating this breaking news story throughout the next few days, so stay tuned for further updates on what could be the most sensational story of the year so far.

LATEST Swedish House Mafia Deny Rumours swedish-house-mafia-deny-rumours

SHARE

NO COMMENTS

  1. Too sad if this is true. We planned our bachelor farewell on ibiza and the 18.06 SHM in Privilege would be the best thing ever. Thx for this breaking news, you do a great job.

    Btw, ist the "la troya / espuma opening" on the 20.06 as good as the "regular" espuma on sundays? (i dont know if this is already confirmed).

    I dont find a direct email link to you, so I have to ask this way! An answer would be great!

    Thx in advance, Christoph (Vienna, Austria)

  2. Too sad if this is true. We planned our bachelor farewell on ibiza and the 18.06 SHM in Privilege would be the best thing ever. Thx for this breaking news, you do a great job.

    Btw, ist the "la troya / espuma opening" on the 20.06 as good as the "regular" espuma on sundays? (i dont know if this is already confirmed).

    I dont find a direct email link to you, so I have to ask this way! An answer would be great!

    Thx in advance, Christoph (Vienna, Austria)

  3. Hi Christoph,

    Nothing is official yet but looking more unlikely that they will be at Privilege. I will have more news on the subject tomorrow.

    Yes the Opening party for La Troya/Espuma is confirmed for the 20/6/12. Great party and yes it is better than the normal night.

    Thanks for the comments on the blog….much appreciated.

  4. Hi Christoph,

    Nothing is official yet but looking more unlikely that they will be at Privilege. I will have more news on the subject tomorrow.

    Yes the Opening party for La Troya/Espuma is confirmed for the 20/6/12. Great party and yes it is better than the normal night.

    Thanks for the comments on the blog….much appreciated.

  5. Axwell announced this morning on Facebook: "Dont know who started a rumor that swedish house mafia is breaking up, but just wanna calm people down and let yall know that its definately not true. there you go".

  6. Me and my friend won the shm masquerade motel opening party contest last June. Hope this turns out to be just a rumor but I have a feeling its gonna turn out to be confirmed.

  7. I s kind of good… Maybe they can become real DJ's again…. In my opinion people go to see them not to see the pyro going on.

  8. I s kind of good… Maybe they can become real DJ's again…. In my opinion people go to see them not to see the pyro going on.

  9. This is false. Angello confirmed via twitter that this is false. RT @SteveAngello: @dancingastro HA HA HA HA would never happen !

  10. This is false. Angello confirmed via twitter that this is false. RT @SteveAngello: @dancingastro HA HA HA HA would never happen !

  11. Axwell just SPECIFICALLY said on FB "Dont know who started a rumor that swedish house mafia is breaking up, but just wanna calm people down and let yall know that its definately not true. there you go"

  12. of course they are denying it… no smart management would allow them to admit it until after it actually happened… gotta hold onto this money train.. they make way more together then apart…

    fyi… steve angello & ingrosso switched management.. axwell is the only one that didn't switch

LEAVE A REPLY